yang COMEL2 toO :))

Tuesday 26 April 2011

"Kenapa masih single lagi?".

assalammualaikum :) 




opinion ak..


Paras rupa
Memang tidak dinafikan paras rupa memang perkara yang penting. majoriti lelaki akan judge paras rupa terlebih dahulu.cun ke xcun.. if awek 2 cun + menawan dan menarik, takkan xde lelaki yang terpikatkan?tp?  Jangan sesekali korg rasa yang korg x cantik, semua orang cantik. Semua orang ada kelebihan n kekurangan msing2. Ingat, setiap org adalah unik!


Tutur bahasa dan adab sopan - 
Ni lagi satu pointnya. Perempuan timur terkenal dengan adab sopan dan tutur bahasanya. Tp ada jugak yang x kn. Ada perempuan yang main cakap lepas je smp lelaki pun bleh surrender..hohohoho.. Mana lelaki yang tak terkejut kalau prempuan cakap benda2 yang x spatutnye . of course akan menurunkan saham perempuan korg.so, bware k? gpun, kan lg manis + ayu kalau korg cara korg bercakap d tmbah dgn sopan . Ayu, ayu gitu.aahhaha.. Mesti ada yang terpikat nanti. ;))


Serik untuk berkapel -
  hurm..myb background love story korg x secerah y d harapkan.. y serik kn korg utk fall in love utk kali y ke-dua. Serik cri partner. Memang tak dinafikan, expirience ptus cnta mmng sedih kn.xde sape y hepy bila org y kte syg tngglkn kita kn.. sbb 2, korg kene kumpul balik semangat korang. Jngn ingat, once dh break, xde esok dah tuk korang k? chill :). Pupuk semangat + kuatkan motivasi diri korg.korg bukan sorg di dunia ini. ad lg ramai y akan tolong korg. :D


p/s = Yakinlah pada diri sendiri sbb korg smua seorang y HEBAT !

0 PenGomel Post ni :):

Post a Comment

semBang sini :))